Elektronická registratúrna kniha

20 rokov skúseností nás priviedlo k myšlienke nekupovať software. Ako by aj mohol niekto vedieť naprogramovať to, čo potrebujeme, ak to nikdy nerobil? Vyvinuli sme si svoj vlastný informačný systém. Je jednoduchý na používanie, pritom obsahuje obrovské množstvo podrobností o každom jednom registratúrnom zázname – až 48 údajov. Pre užívateľa však poskytuje odpoveď na tie tri najdôlešitejšie otázky. Aké dokumenty mám? Kde sú? Do kedy tam budú?

  • Jednoduché aj rozšírené možnosti vyhľadávania /filtrovania údajov
  • Detailné informácie o každom zázname, o každej krabici či šanóne
  • Informácia o lokácii
  • Kontrola nad vyradením
  • Výpožičky (ak sú dokumenty uložené u nás)
Všeobecné licenčné podmienky
Vyhľadávanie v registratúrnej knihe

Vyhľadávanie v registratúrnej knihe

  • Registratúrna kniha dáva základné informácie o všetkých záznamoch.
  • Dokumenty viem filtrovať na základe jednoduchého alebo pokročilého vyhľadávania.
  • Funkcia automatického dokončovania slov ešte viac zjednodušuje vyhľadanie potrebného dokumentu.
Detail registratúrneho záznamu

Detail registratúrneho záznamu

  • O každom zázname si viem pozrieť detailné informácie.
  • Detail každého záznamu môže obsahovať až 48 podrobných informácii.
  • V prípade potreby mi prispôsobia detail záznamu a doplnia do neho akúkoľvek moju špecifickú požiadavku.
Lokácia

Lokácia

  • Ak sú dokumenty uložené u klienta, viem si pozrieť miesto uloženia každého záznamu, archívneho boxu či šanónu.
  • V prípade potreby viem lokáciu jednoducho zmeniť.
  • Akýkoľvek záznam viem vyhľadať do niekoľkých minút bez toho, aby som ho musel dlhé hodiny fyzicky v archíve hľadať.
  • A poskytuje to dokonalý prehľad o voľných kapacitách pre budúce dokumenty.
Výpožičky

Výpožičky

  • Klienti, ktorí využívajú službu „Uloženie dokumentov“ si vedia ktorýkoľvek záznam vypožičať.
  • Už v deň zadania výpožičky si viem pozrieť elektronickú verziu vyžiadaného dokumentu.
  • Originál môžem mať u seba už do 24 hodín. V špeciálnych prípadoch aj skôr.
Kontrola nad vyradením

Kontrola nad vyradením

  • O každom dokumente viem, kedy bude vyradený resp. skartovaný.
  • Ak potrebujem, viem mu lehotu uloženia kedykoľvek predĺžiť.
  • Až 3 rôzne spôsoby predĺženia lehoty.
Kniha boxov

Kniha boxov

  • Mi dáva informácie o každej archívnej krabici či šanóne.
  • Viem si pozrieť zoznam všetkých dokumentov uložených v krabici.
  • O každom uloženom zázname si opäť viem pozrieť detailné informácie.
  • Dokonalý prehľad o všetkých boxoch.

Zastupované spoločnosti

Mestá
a obce
52
Školy
a školské zariadenia
32
Obchodné spoločnosti
a iné inštitúcie
58
Likvidátori a správcovia
konkurzných podstát
103

Povedali o nás

Touto cestou sa chceme poďakovať firme Archivovanie SK s.r.o a hlavne jej zamestnancom za ich služby, ktoré nám poskytli pri spracovaní archívnych dokumentov v našom obecnom úrade. Vysoko si ceníme ich profesionalitu a hlavne milý a promptný prístup. Prajeme veľa zdravia a veľa zdaru. Ďakujeme.

Mgr. Ladislav Grondžák starosta obce Iliašovce

Spoločnosť Archivovanie SK s. r. o. nám zabezpečovala služby v oblasti správy registratúry. S prácou zamestnancov tejto firmy som bola maximálne spokojná, čo sa týka odbornosti, promptnosti vybavenia potrebných podkladov ako aj ústretovosti zo strany zamestnancov. V budúcnosti určite budem uvažovať o ďalšej spoločnej spolupráci. Všetkým prajem hlavne pevné zdravie a veľa úspechov v ich ďalšej práci.

Marcela Sekrénešová starostka obce Slizké

Aj touto cestou chceme vysloviť poďakovanie firme Archivovanie SK s.r.o. a jej zamestnancom za prácu, ktorú vykonali pri spracovávaní archívnych dokumentov v našom obecnom úrade. Ich prácu hodnotíme ako vysoko profesionálnu, odbornú, s maximálnou snahou vyhovieť požiadavkám zákazníka. Všetkým jej zamestnancom prajeme pevné zdravie, a radosť z dobre vykonanej práce. Tešíme sa na ďalšiu možnú spoluprácu.

Marek Virág starosta obce Markušovce

Veľmi pekne ďakujeme firme Archivovanie SK s.r.o. a jej pracovníkom za ich služby, za kvalitnú, spoľahlivú a pružnú spoluprácu. Sme veľmi spokojní, doporučujeme záujemcom.

Alena Pitoňáková starostka obce Tatranská Javorina

Veľmi pekne Vám ďakujem za spoluprácu v uplynulom období. Sme veľmi spokojní s Vašim promptným a konštruktívnym prístupom k riešeniu problematiky archivácie. Dúfam, že budeme spolupracovať aj v budúcom období. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vašou firmou.

Ing. Alžbeta Čekovská starostka obce Gánovce

So službami f. Archivovanie SK s.r.o. sme maximálne spokojní. Firma reaguje promptne na zmenu legislatívy v danej oblasti, firma vychádza v ústrety požiadavkám klienta, dodacie lehoty dodržiava v požadovanej kvalite, ceny sú optimálne.

Ing. Štefan Džurný starosta obce Červený Kláštor

S Vašimi službami sme plne spokojní. Všetky úkony prebehli bez problémov a preto ich môžeme s plnou vážnosťou každú doporučiť. Ďakujeme za spoluprácu a prajeme pekný deň.

Ľubomír Lacek konateľ spoločnosti Erimo, s.r.o.

Základná škola Toporec má s firmou Archivovanie SK s.r.o. zmluvný vzťah od roku 2004. Zamestnanci firmy nám poskytujú služby na profesionálnej úrovni. Na naše požiadavky reagujú pohotovo. Je to tím mladých kvalifikovaných, zodpovedných a hlavne spoľahlivých ľudí, ktorí sú kedykoľvek nápomocní pri našich potrebách v oblasti registratúry. S poskytnutými službami firmy sme nadmieru spokojní.

Kolektív ZŠ Toporec